Трошки історії. Ще в 90-х роках компанія Mercedes-Benz серйозно обмірковувала проект мотора з 18 циліндрами - на два більше, ніж у нинішнього Bugatti Chiron. Легендарний W140 седан міг стати могутніше всіх нинішніх представників сімейства
Атмосферний двигун об'ємом 8,0 літрів планувалося спорудити з компонентів шестициліндрових моторів, скомпонувавши їх за схемою W18 з кутом розвалу 75,5 градуса. Тим самим компанія отримала б компактний силовий агрегат не довше тодішніх «шісток», але помітно більш об'ємний і ефективний. Передбачалося, що двигун з позначенням M216 буде у модифікації Mercedes-Benz S-класу з індексом 800 SEL, а сам мотор планувалося випускати в двох варіантах потужності.
Молодший мав розвивати близько 500 к.с. і 750 Нм крутного моменту, а призначити главою сімейства S-класу збиралися версію з 680 к.с. і 800 Нм. Однак далі стадії креслень проект не пішов: у керівництві компанії порахували, що віддачі 12-циліндрового двигуна об'ємом 6,0 літра буде досить як для цивільних автомобілів, так і для спортивних автомобілів.
No comments:
Post a Comment